2022. június 19., vasárnap

Svájc, Stein am Rhein (2022), SzG3

 

Elérkeztünk első svájci helyszínhez, ez Stein am Rhein. Legutóbb 2010-ben jártam erre felé, a két hét egyik legborúsabb napja volt, a színek alig látszottak. Pedig itt ez a nagy szenzáció, a festett és favázas házakból álló belváros, ill. annak össz. városképe. Picike hely, talán 250 m x 150 m a mérete. Most szép idő volt, viszont azzal szembesültem, hogy a legszebb házak észak-észak/kelet tájolásúak, talán kora reggel süt rájuk a nap, én pedig akkor nem tudok itt lenni. Viszont lehet, hogy pont e miatt maradtak meg teljes épségben (alig fakultak). A belváros három hosszanti utcából áll, ebből is a Rathausplatz a legszebb, itt találhatóak a festett házak zöme. A Rajna partja nem igazán szép, de azért érdemes legalább az egyik irányban végig sétálni rajta. Látható, hogy itt a Rajnában csapvíz minőségű víz folyik. Miután körbe jártam a belvárost, egy jót ebédeltem (jó drága volt, ez már nem Németország), mentem tovább Schaffhausenbe, Büsingenen keresztül. A fotók mutatják meg igazán a belváros szépségét. 

Vissza a főoldalra (katalógus)

beszámoló fotóalbuma ITT látható!







Stadtverwaltung Stein am Rhein

Untertor







Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése